×

انتصاب جناب آقای دکتر بابک قطبی، دکتر هومن قصری و دکتر شاهرخ ابن رسولی در شورای حل اختلاف شهرستان سنندج

قابل توجه اعضای محترم سازمان نظام پزشکی سنندج

در راستای کاهش موارد شکایات از همکاران عضو سازمان نظام پزشکی سنندج(بخصوص همکاران پزشک) و ایجاد صلح و سازش و توافق میان بیماران شکایت کننده و پزشکان محترم و سایر اعضای ارجمند سازمان نظام پزشکی سنندج که مورد شکایت قرار می گیرند ،
با توجه به پیگیری های بعمل آمده و عنایت ویژه رئیس کل محترم دادگستری استان کردستان برای اولین بار در کشور ، احکام اعضای شورای حل اختلاف شعبه نظام پزشکی سنندج صادر شد.
بر اساس این احکام آقای دکتر هومن قصری به عنوان رئیس شعبه و آقایان دکتر بابک قطبی و دکتر شاهرخ ابن رسولی به عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب گردیدند .
انشاالله در طی روزهای آینده شعبه نظام پزشکی شورای حل اختلاف در محل سازمان نظام پزشکی سنندج افتتاح و آغاز به کار خواهد نمود ، قطعا فعالیت این شورا باعث کاهش موارد ارجاع پرونده های شکایات از همکاران به مراجع قضایی و حفظ حرمت و کرامت بیش از پیش همکاران ارجمند خواهد شد.

یک دیدگاه برای “انتصاب جناب آقای دکتر بابک قطبی، دکتر هومن قصری و دکتر شاهرخ ابن رسولی در شورای حل اختلاف شهرستان سنندج

  1. باسلام
    شهرسنندج بعنوان یک شهردانشگاهی و حضور پزشکان متعدد متخصص و فوق تخصص ازسایر شهرهای استان می باشدلذا انتخاب سه پزشک اهل شهر سنندج برای تصمیم گیری در مورد سایرپزشکان و نگاه شهرمحور به این قضیه ازاساس غلط و جزو اشتباهات ازروی کم اطلاعی رئیس دادگستری می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *